Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна на антифриз

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
    Лорде, знаеш,че аз не съм специалист по колите и навярно си прав, но съм чел, че тази врътка трябва да се отвива при източването на охладителната течност, за да изтече старата и от там, а след това при наливането също да стои отворена. А зеленият антифриз на VOLVO наистина минава за най-добър, или поне със сигурност е по-добър от червения. Проблемът при него е, че не съм го виждал в БГ, на мен ми го подаряват. Ти откъде купи или взе твоя?
    Защо трябва да е отворена според теб, всичко е клапи за въздух и моторчета. Няма кранчета за течност. През радиаторчето постоянно минава гореща течност.
    Аз карам другите коли с антифриз на шел с пробег 100 000 км.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #17
      ...
      Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 16:46.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
        Лорде, доколкото знам при завъртане на врътката при загрял двигател в радиаторчето на парното влиза топла охладителна течност, която всъщност и ни дава "топлото". При незавъртяна врътка в радиаторчето пак има охладителна течност, но студена. Идеята е именно от радиаторчето да се източи старата течност. Или греша?
        Това важи за автомобилите с кранче за парното /ел. или механично / При нашите ,водата циркулира постоянно през парното , а клапа за въздуха разпределя от къде да мине въздушния поток . Дали през парното ,климатика или и двете.
        Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщение
          Това важи за автомобилите с кранче за парното /ел. или механично / При нашите ,водата циркулира постоянно през парното , а клапа за въздуха разпределя от къде да мине въздушния поток . Дали през парното ,климатика или и двете.
          Това казвам и аз от няколко поста
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
            Това казвам и аз от няколко поста
            Колкото повече толкова повече
            Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

            Comment


            • #21
              ...
              Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 16:46.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                Това казвам и аз от няколко поста
                Налага се да повтаряш, защото някой по грешка е чел този път от форума на Лада вместо от АО


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #23
                  ...
                  Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 16:46.

                  Comment


                  • #24
                    Последните две мнения за бонифицирани, Гайдаров на точка си от награда
                    Fiat Punto 1.4GT 1996
                    Hyundai Tucson 2.0 2007
                    Renault Clio 1.5 2019

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщение
                      Колкото повече толкова повече
                      Колкото повече - по достоверно
                      Ладите и други стари коли наистина имат кранче за парно, което тече понякога.
                      Понякога се случва да нямам парно след смяна на антифриза и тогава откачам маркучите на радиаторчето и го пълня с шише и фуния.
                      Last edited by lordliness; d.m.y г., 21:55.
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #26
                        Това, с обезвъздушаването на радиатора, трябва да се прави на всяка цена. Естествено внимателно. Но на едни коли е с винт, на други с перчатка - важното е да не напъваш. Вътрешния кръг го обезвъздушаваш и като подадеш газ, но външния ... На път си от прегряване, ако не го направиш или не помпаш с дебелите маркучи с ръка (стискаш и пускаш)

                        Comment


                        • #27
                          Когато се отвори големия кръг се обезвъздушава. Никога не съм ползвал пробките.
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                            Когато се отвори големия кръг се обезвъздушава. Никога не съм ползвал пробките.
                            +1.Но може би са необходими при неизправна охладителна система(подпушвания,термостат и т.н.).
                            Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от radiboy Покажи съобщение
                              +1.Но може би са необходими при неизправна охладителна система(подпушвания,термостат и т.н.).
                              Ако му прегрее колата, ще му платите ли ремонта?

                              Comment


                              • #30
                                Нищо няма да му се случи на колица,най-много да си смени сам антифриза,докато всеки си развива теории. Ето и още една-по книжка дават син да е антифриза. Тогава червеният не е съществувал. Маркетинг.
                                Действай смело,както са ти описали.

                                Comment

                                Working...
                                X